Via een oplaadpunt opladen
Ga naar een deelnemende winkel, naar een ORES-onthaalkantoor of naar sommige OCMW’s.
Stappen:
Met een digitale meter
Stap 1 - Hou de laatste 13 cijfers bij de hand van de EAN-code van de energie die u wilt opladen.
Stap 2 – Ga naar een ORES-onthaalkantoor of naar een oplaadpunt.
Stap 3 – Voer de betaling uit.
- Stop een Bancontact /Maestro-kaart in de betaalterminal.
- Voer het gewenste bedrag in en druk op de groene knop OK.
- Voer de laatste 13 cijfers van uw EAN-code in en druk daarna op de knop OK.
- Voer de geheime code van de bankkaart in en wacht op bevestiging van de betaling.
- Zodra het opladen gelukt is, ziet u uw nieuwe saldo op het scherm. Neem nu uw kaart uit het toestel.
Stap 4 – Raadpleeg uw saldo via de zone voor het beheer van voorafbetalingen, via 0800/92.424 of rechtstreeks op uw meter (die de volgende dag automatisch wordt bijgewerkt).
Oplaadpunt vinden
Vragen in verband met dit onderwerp
Bij problemen overdag, neemt u rechtstreeks contact op met uw distributienetbeheerder. Voor ORES belt u het nummer le 078/15.78.01 (van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 20u00 en zaterdag van 9u00 tot 13u00 / met uitzondering van feestdagen).
Wanneer het probleem zich 's avonds of in het weekend voordoet, beschikt u over een noodkrediet en een niet-onderbrekingsperiode. Het is belangrijk uw distributienetbeheerder te contacteren van zodra de kantoren opengaan.
Voor meer informatie over de procedure voor het herladen van uw budgetmeter, klikt u hier.